Advertisement

מנסור עבאס ביבי / האגודה למען הלהטב בישראל עברית בהמשך نستغرب تعميم الحركة الإسلامية الجنوبية الموح دة بيانات كراهية للمثليين بالعربية وكأنه لا يمكن ترجمتها إلى العبرية وباللغة العبرية يقولون أمور ا عكس ما قيلت بالعربية وكأنه : עבאס הוסיף שכל ממשלה שתקום תצריך שיתוף פעולה בין ימינה לרעם.

מנסור עבאס ביבי / ×"א×'ו×"×" למען ×"ל×"ט×' ×'ישראל ×¢×'רית ×'×"משך نستغرب تعميم الحركة الإسلامية الجنوبية الموح دة بيانات كراهية للمثليين بالعربية وكأنه لا يمكن ترجمتها إلى العبرية وباللغة العبرية يقولون أمور ا عكس ما قيلت بالعربية وكأنه : עבאס הוסיף שכל ממשלה שתקום תצריך שיתוף פעולה בין ימינה לרעם.. האם מנסור עבאס בשל לקבוע מי יהיה ראש ממשלת ישראל? היום יש סיכוי להרכיב ממשלה. לפי הדיווח, מנסור עבאס הגיע אל ביתו של הרב חיים דרוקמן במרכז שפירא, שם נועדו השניים במשך יותר משעה כחלק מהמאמצים להקים ממשלה בישראל. איימן עודה על מנסור עבאס: יור רעם, מנסור עבאס, נועד היום בלשכתו בחשאי עם סגן השר יואב קיש מהליכוד, אחד מהמקורבים לנתניהו.

על פי הדיווח הפגישה התקיימה בלחץ סביבת ראש הממשלה בביתו של הרב במרכז. ניצן הורוביץ לא פוסל ישיבה בממשלה בראשות בנט. ביבי הוא סוס פוליטי מת. יור מפלגת רעמ מנסור עבאס, שממשיך להיות מחוזר על ידי שני הגושים הפוליטיים הערב, בחר עבאס להתייחס לעימות עם חברי תנועתו והבהיר: אז ביבי תתפטר וגדעון סער רוץ וכבוש את ראשות הממשלה!

News1 ×'×™×'×™ משת פ של ×¢×'אס
News1 ×'×™×'×™ משת פ של ×¢×'אס from www.news1.co.il
מפלגת הציונות הדתית מבהירה הבוקר כי היא אינה מתכוונת להצטרף לממשלה שנסמכת על מנסור עבאס ורעמ. ביבי ביקש באמצעות סגן השר במשרדו סיוע מהרשות הפלשתינית, שבימים אלה מנהלת את המערכה החמורה נגד ישראל בזירה הבינלאומית. הקמת ממשלה עם בנט ועבאס, מינוי אוחנה לשר המשפטים, פיטורי היועמ׳׳ש ומינוי פרקליט מדינה מטעם שיעצור את המשפט. בימים האחרונים העבירו בליכוד מסרים לרעם כי הם מעוניינים להביא מחר להצבעה ממשלת ימין צרה, שתקום בהימנעות רע. נסכים לעשות פשרות כדי לשלוח את ביבי הביתה. חכ מנסור עבאס השתחרר מביהח. תוצאות הבחירות השתיקו אותההקו של מנסור עבאס הביא עליו ביקורת גם ברע זה לא יקרה: לא נפגשתי עם מנסור עבאס ואני איתן בדעתי שאין להקים ממשלה איתו.

האם הבדואים בנגב הם שיכריעו איזו ממשלה תקום?

פשוט מגעיל אחרי שהשרים ליכלכו גידפו בכל כזכור רק לפני שבוע בודד היה זעם רב מצד הליכוד על רעמ ומנסור עבאס בראשה לאחר שהצעת הליכוד נפלה. בימים האחרונים העבירו בליכוד מסרים לרעם כי הם מעוניינים להביא מחר להצבעה ממשלת ימין צרה, שתקום בהימנעות רע. ביבי יישלם, תהיה רגוע מנסור אתה בידיים טובות. יור מפלגת רעמ מנסור עבאס, שממשיך להיות מחוזר על ידי שני הגושים הפוליטיים הערב, בחר עבאס להתייחס לעימות עם חברי תנועתו והבהיר: היום יש סיכוי להרכיב ממשלה. מנסור שיחק את המשחק שהנאשם מכיר. האם מנסור עבאס בשל לקבוע מי יהיה ראש ממשלת ישראל? ביבי השתמש בו וזרק אותו לכתבה המלאה ». זאת, לאחר שאמר לפני כשבועיים שרעמ לא תשב עם מי שפוסל אותה. מפלגת הציונות הדתית מבהירה הבוקר כי היא אינה מתכוונת להצטרף לממשלה שנסמכת על מנסור עבאס ורעמ. היא עדיין נתקלת בבעלי דירות שאומרים שהם לא משכירים לערבים, אבל לא פוסלת בן זוג יהודי צילום: הוכחה ש.עבאס עושה בית ספר לכולם. חכ מנסור עבאס השתחרר מביהח.

ניצן הורוביץ לא פוסל ישיבה בממשלה בראשות בנט. אז אין לי שום בעיה, מסכם בני. היום יש סיכוי להרכיב ממשלה. הקמת ממשלה עם בנט ועבאס, מינוי אוחנה לשר המשפטים, פיטורי היועמ׳׳ש ומינוי פרקליט מדינה מטעם שיעצור את המשפט. דקה 90 מנסור עבאס התנגד להצעה של ביבי.

N0beuxkspakerm
N0beuxkspakerm from img.haarets.co.il
תוצאות הבחירות השתיקו אותההקו של מנסור עבאס הביא עליו ביקורת גם ברע זה לא יקרה: תחושה קשה עקב האסון הנורא במירון מביעים צער עמוק על הקורבנות, ומתפללים לרפואה מהירה ושלמה של הפצועים תנחומינו למשפחות האבלות מי ייתן ולא נדע עוד צער. הוכחה ש.עבאס עושה בית ספר לכולם. יור הרשימה המשותפת איימן עודה התייחס למגעים בין מנסור עבאס וראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי לדעתו ביבי השתמש בעבאס וזרק אותו. היא עדיין נתקלת בבעלי דירות שאומרים שהם לא משכירים לערבים, אבל לא פוסלת בן זוג יהודי צילום: יור מפלגת רעמ מנסור עבאס, שממשיך להיות מחוזר על ידי שני הגושים הפוליטיים הערב, בחר עבאס להתייחס לעימות עם חברי תנועתו והבהיר: הרי גם אחרי שאחרון העדים ירד מהדוכן הוא ימשיך באין כלום כי כלום! הקמת ממשלה עם בנט ועבאס, מינוי אוחנה לשר המשפטים, פיטורי היועמ׳׳ש ומינוי פרקליט מדינה מטעם שיעצור את המשפט.

דקה 90 מנסור עבאס התנגד להצעה של ביבי.

בלי שממש התכוונו לזה, הבדואים בנגב יכולים להתגלות כסיפור של הבחירות. זקן רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן נפגש בימים האחרונים עם יור מפלגת רעמ חכ מנסור עבאס, כך דיווחה הכתבת כרמל דנגור בחדשות כאן. האם הבדואים בנגב הם שיכריעו איזו ממשלה תקום? למעשה אין לו מה לומר. הוכחה ש.עבאס עושה בית ספר לכולם. אז אין לי שום בעיה, מסכם בני. ומה התנאי שלו להקמת ממשלה עם בצלאל סמוטריץ'? זאת, לאחר שאמר לפני כשבועיים שרעמ לא תשב עם מי שפוסל אותה. מנסור שיחק את המשחק שהנאשם מכיר. ומה אומר מחנה הרק לא ביבי? תמוה שגם כשישראל מוכנה לחזור לגבולות 1967 (בדרום) היא עושה זאת ללא כל דיאלוג. הרי כלל לא אכפת לו מהנושא!! ציוצים של ביבי על סער נמחקו'';

מזימת אפריל של נתניהו לביטול המשפט עדיין כאן: מנסור שיחק את המשחק שהנאשם מכיר. היא עדיין נתקלת בבעלי דירות שאומרים שהם לא משכירים לערבים, אבל לא פוסלת בן זוג יהודי צילום: אנחנו אולי פראיירים אבל לא מטומטמים. ומה התנאי שלו להקמת ממשלה עם בצלאל סמוטריץ'?

עמית ס×'ל Amit Segal מנסור ×¢×'אס מ×
עמית ס×'ל Amit Segal מנסור ×¢×'אס מ×"סס מעט לפני ש×"וא נוק×' ×'שם של ×"מו×"ל שלו לחיקוי א×'×™×'×"ור לי×'רמן יו ר ×"רשימ×" ×"ער×'ית ×"מאוח×"ת עק×' ×'שנ×" ×"אחרונ×" אחר ×"ת×"ליך ×"מרתק ש×'ו ×"פך את from lookaside.fbsbx.com
ואני מבינה שהחלק הקשה עוד לפני. האם הבדואים בנגב הם שיכריעו איזו ממשלה תקום? זו עמדתי בערבית ובעברית, ויהיה ברור לכולם היום. מפלגת הציונות הדתית מבהירה הבוקר כי היא אינה מתכוונת להצטרף לממשלה שנסמכת על מנסור עבאס ורעמ. חכ מנסור עבאס השתחרר מביהח. מנסור שיחק את המשחק שהנאשם מכיר. ביבי הוא סוס פוליטי מת. במפלגה יעדיפו שלא להמליץ בפני הנשיא על איש מהמועמדים.

היא עדיין נתקלת בבעלי דירות שאומרים שהם לא משכירים לערבים, אבל לא פוסלת בן זוג יהודי צילום:

הרי כלל לא אכפת לו מהנושא!! ביבי הוא סוס פוליטי מת. אז ביבי תתפטר וגדעון סער רוץ וכבוש את ראשות הממשלה! לפי הדיווח, מנסור עבאס הגיע אל ביתו של הרב חיים דרוקמן במרכז שפירא, שם נועדו השניים במשך יותר משעה כחלק מהמאמצים להקים ממשלה בישראל. במפלגה יעדיפו שלא להמליץ בפני הנשיא על איש מהמועמדים. זאת, לאחר שאמר לפני כשבועיים שרעמ לא תשב עם מי שפוסל אותה. ואני מבינה שהחלק הקשה עוד לפני. עודה אמר בוועידת האנשים של המדינה של ynet וידיעות אחרונות כי ניסיתי לשכנע. ביבי ביקש באמצעות סגן השר במשרדו סיוע מהרשות הפלשתינית, שבימים אלה מנהלת את המערכה החמורה נגד ישראל בזירה הבינלאומית. תחושה קשה עקב האסון הנורא במירון מביעים צער עמוק על הקורבנות, ומתפללים לרפואה מהירה ושלמה של הפצועים תנחומינו למשפחות האבלות מי ייתן ולא נדע עוד צער. ניצן הורוביץ לא פוסל ישיבה בממשלה בראשות בנט. נסכים לעשות פשרות כדי לשלוח את ביבי הביתה. ביבי השתמש בו וזרק אותו לכתבה המלאה ».

האם הבדואים בנגב הם שיכריעו איזו ממשלה תקום? מנסור עבאס. היא עדיין נתקלת בבעלי דירות שאומרים שהם לא משכירים לערבים, אבל לא פוסלת בן זוג יהודי צילום:

Posting Komentar

0 Komentar